According to the new health and safety protocol because of covid there is limited space of tables in the restaurants. In case of cancellation please inform us at least 24 hours prior arrival.
The sitting time can be up to two hours during the high season from 30th July to end of August.
Please note that we can hold the table for 15 minutes, in case of non-show the table is released.
Concerning your table preference, we truly apologise and thank you for your understanding but we are not allowed to promise anything specific to any guest during the whole summer season.
The table allocation is something we can arrange it only on the spot and it’s depended to availability at the time, however we always keep the notice trying to fulfil any request.
Σύντομα θα λάβετε email με λεπτομέρειες στο {{reservation.email}}.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή απορία μπορείτε να καλέσετε το εστιατόριο
"{{restaurantDetails.title}}" στον αριθμό {{formatPhone(restaurantDetails.restaurantTelephone)}}
You will soon receive an email containing details at {{reservation.email}}.
For any further information you may call "{{restaurantDetails.title}}" on {{formatPhone(restaurantDetails.restaurantTelephone)}}
Λεπτομέρειες | ||
---|---|---|
Ημέρα και ώρα: | {{getReservationDescriptionShort()}} | |
Άτομα: | {{reservation.covers.val}} | |
Επώνυμο: | {{reservation.surname}} | |
Όνομα: | {{reservation.name}} | |
Χώρος: | {{reservation.category.fullName_en}} | {{reservation.category.fullName_el}} |
Κατηγορία: | {{getMenuDescription(reservation.menu)}} | |
Σχόλια: | {{reservation.notes}} | |
Ειδική Περίσταση: | {{reservation.specialOccasion}} | |
Διατροφικές Ιδιαιτερότητες: | {{reservation.allergies}} |
According to the new health and safety protocol because of covid there is limited space of tables in the restaurants. In case of cancellation please inform us at least 24 hours prior arrival.
The sitting time can be up to two hours during the high season from 30th July to end of August.
Please note that we can hold the table for 15 minutes, in case of non-show the table is released.
Concerning your table preference, we truly apologise and thank you for your understanding but we are not allowed to promise anything specific to any guest during the whole summer season.
The table allocation is something we can arrange it only on the spot and it’s depended to availability at the time, however we always keep the notice trying to fulfil any request.
Ονοματεπώνυμο: | {{reservationToEdit.customerDetails.surname}} {{reservationToEdit.customerDetails.name}} |
Επώνυμο: | |
Όνομα: | |
Άτομα: | {{reservationToEdit.reservationDetails.covers}} |
Ημέρα και ώρα: | {{getReservationDescriptionForEdit()}} |
Κατηγορία: | {{getMenuDescription(reservationToEdit.reservationDetails.selectedMenu)}} |
Η κράτηση είναι ήδη ακυρωμένη.
Μετά την ώρα άφιξης, δεν μπορείτε να ακυρώσετε ή να επιβεβαιώσετε την κράτηση.
Δεν μπορείτε να ακυρώσετε ή να επιβεβαιώσετε αυτήν την κράτηση.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή απορία μπορείτε να καλέσετε το εστιατόριο "{{restaurantDetails.title}}" στον αριθμό {{formatPhone(restaurantDetails.restaurantTelephone)}}
For any further information you may call "{{restaurantDetails.title}}" on {{formatPhone(restaurantDetails.restaurantTelephone)}}
Η κράτηση ενημερώθηκε επιτυχώς.
Η κράτηση ακυρώθηκε επιτυχώς.
Η κράτηση επιβεβαιώθηκε επιτυχώς.
Σύντομα θα λάβετε email ακύρωσης στο {{reservationToEdit.customerDetails.mail}}.
You will soon receive an email of cancellation at {{reservationToEdit.customerDetails.mail}}.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή απορία μπορείτε να καλέσετε το εστιατόριο "{{restaurantDetails.title}}" στον αριθμό {{formatPhone(restaurantDetails.restaurantTelephone)}}
For any further information you may call "{{restaurantDetails.title}}" on {{formatPhone(restaurantDetails.restaurantTelephone)}}